News ٰآس پاسٰ برصغیر تازہ ترین

جموں ایئربیس کے قریب پھرڈرون نظرآیا ، سیکیورٹی الرٹ

بدھ کی رات جموں ایئر فورس اسٹیشن کے قریب ایک بار پھر ڈرون کے دیکھنے کی خبر ہے۔ اس کے بعد سکیورٹی فورسز نے چوکسی بڑھادی ہے۔ اس معاملے کی تحقیقات کی جارہی ہیں اور اس سلسلے میں ایک مفصل رپورٹ کا انتظار ہے۔
ایک روز قبل منگل کو بھی ، بی ایس ایف کے اہلکاروں نے جموں میں بین الاقوامی سرحد کے قریب ڈرون نظرآنے کے بعد فائرنگ کی تھی ، جس کے بعد ڈرون واپس پاکستانی سرحد پر چلا گیا تھا۔ بدھ کے روز ، بی ایس ایف نے ایک بیان جاری کیا جس میں کہا گیا ہے کہ 14 جولائی کی رات ، بی ایس ایف اہلکاروں نے ارنیہ سیکٹر میں ریڈ لائٹ کی طرف فائر کیا ، جس کی وجہ سے وہ واپس چلاگیا۔
گذشتہ ماہ جون میں جموں کے فضائیہ اسٹیشن پر ڈرون حملے کے بعد ڈرون طیاروں کو ساتویں بار منڈلا تے دیکھا گیا ہے۔ گذشتہ ماہ ، 26 جون کو ، پاکستان کی سرحد سے 14 کلومیٹر دور واقع اعلی سلامتی جموں ایئر فورس اسٹیشن پر دھماکوں میں ایئر فورس کے دو اہلکار زخمی ہوگئے تھے۔ اگلے دن ، ڈرون طیارے کالوچک فوجی اسٹیشن کے اوپر منڈلاتے ہوئے دیکھے گئے۔ اس کے بعد ، 29 جون کو بھی ، جموں ، کنجوانی ، سنجوان اور کالوچک علاقوں کی تین مختلف جگہوں پر ڈرون دیکھے گئے۔ ڈرون کا نظارہ جولائی کے پہلے ہفتے میں بھی جاری رہا۔ 2 جولائی کو ، ڈرون کو ارنیا سیکٹر میں بین الاقوامی سرحد کے قریب بھی دیکھا گیا تھا۔ ڈرون کے خطرہ کے بڑھتے ہوئے چیلنجوں کے پیش نظر ، ائیر فورس اسٹیشن پر ایک اینٹی ڈرون سسٹم لگایا گیا ہے

1,096 total views, 0 views today

57 Replies to “جموں ایئربیس کے قریب پھرڈرون نظرآیا ، سیکیورٹی الرٹ

  1. Does your website have a contact page? I’m having a tough time locating it but, I’d like to shoot you an e-mail. I’ve got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it expand over time.

Leave a Reply

Your email address will not be published.