News ٰآس پاسٰ برصغیر تازہ ترین

کورونا نےیہ جھوٹ بےنقاب کیاکہ دنیامیں انسانی مساوات ہے: اقوام متحدہ

اس تمہید کے ساتھ کہ کورونا نے ثابت کردیا ہے کہ آزاد معیشت ’’سب کیلئے صحت‘‘ کی ضامن نہیں۔اقوام متحدہ کے سربراہ انتونیو گٹریس نے اندوہناک منظر کشی کرتے ہوئے کہا ہے کہ ترقی یافتہ اور امیر ملکوں کی کثیر سرمایہ کاری کا رُخ فقط اپنے تحفظ کی جانب ہے۔ اس کے نتیجے میں امیر ممالک موجودہ خطرناک صورتِحال میں کمزور ملکوں کی مدد میں ناکام ہوگئے ہیں۔
انہووں نے کہا کہ اس وبا نے معاشرے کی کمزوریاں اجاگر کرکے دنیا کے جھوٹ بے نقاب کردیا ہے جس میں امیر ممالک کووڈ ۱۹ کی جانچ، علاج کی سہولتیں اور دوائیں بس اپنے لیے مخصوص کر رہے ہیں۔

اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل نے کہا کہ اس وبا نے یہ جھوٹ بھی بے نقاب کیا کہ ساری دنیا کے انسان ایک کشتی کے سوار ہیں۔ کورونا نے اس فریب سے بھی پردہ ہٹادیا کہ موجودہ دنیا نسل پرستی کے بعد والی دنیا ہے۔
کورونا وائرس نے 14 ملین سے زائد افراد کو متاثر کیا ہے ، جس کی وجہ سے 600،000 اموات ہوسکتی ہیں ، اور دنیا بھر کے ممالک میں معاشی انتشار پیدا ہوا ہے۔ اقوام متحدہ نے وبائی امراض سے متاثرہ غریب ریاستوں کی مدد کے لئے .3 10.3 بلین (9 بلین ڈالر) کی اپیل کی ہے لیکن اب تک اسے صرف 1.7 بلین ڈالر موصول ہوئے ہیں۔
گٹریس نے دولت مند ممالک کو اپنی بقا پر اپنی توجہ مرکوز کرنے اور “ان خطرناک وقتوں میں ترقی پذیر دنیا کی مدد کے لئے درکار مدد کی فراہمی میں ناکام” ہونے پر افسوس کا اظہار کیا

1,107 total views, 0 views today

7 Replies to “کورونا نےیہ جھوٹ بےنقاب کیاکہ دنیامیں انسانی مساوات ہے: اقوام متحدہ

  1. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your site provided us with valuable information to work on. You’ve done an impressive job
    and our entire community will be grateful to you.

  2. I’ve been surfing on-line more than three hours as of late, yet I never discovered any attention-grabbing article like yours.
    It is pretty value enough for me. Personally, if all webmasters
    and bloggers made good content as you probably did, the internet will probably be
    a lot more useful than ever before.

  3. Taxi moto line
    128 Rue la Boétie
    75008 Paris
    +33 6 51 612 712  

    Taxi moto paris

    After I initially commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added
    I recieve 4 emails with the same comment. Is there a means you can remove
    me from that service? Cheers!

Leave a Reply

Your email address will not be published.